آسمان در حال گریان استومن در خواب ناز
که این خبر آمد بسویم از دیار چاره ساز
گر سلام ما بخواهی،ما سلامت می کنیم
سوی ما گر تو نیایی،ما نگاهت می کنیم
از هزاران فرسخی، گر بخوانی ما دعایت میکنیم
گر بخواهی لطف ما، ما ز لطفخودشفاعت می کنیم
زائر ما هر که باشد ، زیر پایش فرش دل پهن می کنیم
عاشق ما هر که باشد،حاجتش با اشک جان آن میکنیم
سوی ما هر کس بیاید ، خاک راهش بوس کنیم
اسم ما هر کس بخواند ، ما زبانش قُرص کنیم
ما بجز دوست داشتن و محبت نداریم هنری
هر چه می خواهند بگویند،ما گره وا میکنیم
ما بجز یک آبرویی ، که نداریم هنری
ما برای نا امیدان ، آرزو وا میکنیم
ما بجز با دلنوشته،که نداریم سخنی
ما برای بیزبانان،ما زبان وا میکنیم
رهرو ما هر که باشد،جای پایش مُهر کنیم
تشنهی ما هر که باشد،مشک آبش پر کنیم
عابر ما هر که باشد ، چتر سایه نم کنیم
عازم ما هر که باشد،در به رویش نرم کنیم
هرچه میخواهند بگویند،گوش به دردش خم کنیم
هر چه بر ما میکنندظلم و ستم،ما چشم برهم میکنیم
ما نداریم اهل بیت چیزی ز کینه، جز دعا شان می کنیم
هر چه میخواهند بخواهند،ما دعای روز باران میکنیم
ما ز خود چیزی نداریم ، جز به پیشش آبرو
هر چه میخواهند بگویند،ما کلید داریمو در وا میکنیم
آروین اسفندماه۹۸
گر چه این روزها خیلی سخت است، ولی شاید توسل به اهل بیت دراین روزهای خانهنشینی بتوان جسم و روحمان را در مقابل کرونا مقاومتر و پرانرژیترکند
چون تاثیر انرژیهای مثبت واعتقادات مذهبی در سلامتی روح وجسم انسان از نظر علمی ثابت شده
به امید سلامتی برای تمام بشر بالاخص مظلومین عالم وملت شریف ایران
در محبت اهل بیت عصمت و طهارت