شنبه ۳ آذر
می شود که زنده بود شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱ شماره ثبت ۸۲۵۷۱
بازدید : ۶۰۵ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
می شود که ساده بود...
می شود که زنده بود...
می شود به شوق لحظه های ناب...
لحظه های نابِ زندگی...
سگرمه های دَرهَمِ لجوج را شکست...
می شود پُر از خنده بود...
یا که می شود به باور یک دروغ ساده هم رسید...
می شود به دست مهربان خود...
همدلی را به کفش های تا به تایِ کودکی سپرد...
می شود که با یک مداد...
یک مداد زرد کهربایی...
سیب های سرخ هم کشید...
می شود میله های یک قفس را شکست...
می شود پرید و رفت...
می شود به راحتی پرنده بود...☘
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد گرانقدر... | |
|
سپاس استاد اخباری گرانقدر | |
|
سپاس گرامی از همراهی همیشگی تان... | |
|
درود بانو جلیلی عزیزم... : | |
|
سپاس بانو مرادی عزیزم : | |
|
سپاس استاد... | |
|
سپاس استاد : | |
|
درود بر شما | |
|
درود جناب شمیم | |
|
درود بر شما استاد آصف بزرگوارم | |
|
درود بر شما نازنینم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود