جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
همشاگردیها
یاد ایامی که با هم خاطره می ساختیم
شادمانه بر زمین و بر زمان می تاختیم
باد در سر داشتیم و مست دوران شباب
از برای دوستی ایمان خود می باختیم
ناگهان بادی وزید و ما شدیم از هم جدا
راهی دریا و در کشتی مثال ناخدا
غرق توفان حوادث بی خبر از یکدگر
مانده در تار گرفتاری به مانند هدا
سالها بگذشت و ناگه از سر یک اتفاق
یاد یاران کهن شد موجب رفع فراق
گرد هم باز آمدیم و زیر چتر زندگی
ماه یاری باز تابان از پی ابر محاق
آینک آری باز با هم خاطره خواهیم ساخت
شادمانه بر زمین و بر زمان خواهیم تاخت
چون درختانی پر از بار و فرو افتاده ایم
کز برای دوستی دنیای خودخواهیم باخت
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز انشااله همیشه شاد و سالم باشید. | |
|
سلام دوست عزیزم جناب نوری گرانقدر. امیدوارم همیشه برقرار و پاینده باشید. | |
|
سلام جناب اسماعیلی عزیز لطف کردید بسبار متشکرم | |
|
سلام و تشکر فراروان بخاطر لطف شما. سلامت باشید. | |
|
سلام و تشکر دوست عزیز. شرمنده کردید. موفقیت شما را آرزومندم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.