جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه سالاریه (پرستو)
آخرین اشعار ناب فاطمه سالاریه (پرستو)
|
قانون جنگل
میون هرزه علفها یه درخت ســربلندم
که به بوسه علفها رو تنم دل نمی بندم
می پیچن دور تن تو می کشن شیره جـونت
می کشن به رسم عادت دل سبزو مهربونت
تا فقط از تو بمونه تن خشک و زخمی وزرد
آخر مهمون نوازي سفــره خالی دل پــر درد
قانون جنگـل همیـــنــه اي نهـال سبــز و تازه
هرکی بیشترمهربونه توي این جنگل می بازه
اینو می گم صاف وساده تا بدونی تا نسوزي
تا نبینی با دوچشمات مرگ تلخو تیره روزي
آخه من اینجا یه عمــره با دو چشمـونم می بینم
توي هر ثانیه صد بار به عزاي عشق می شینم
تن من زخمیه اما هنوزم سبزمو زنــدم
ولی این زندگی تلخه با کدوم بهار بخندم
قانون جنگل همینه سر این قصه درازه
بگذر ازاین بوسه مرگ اي نهال سبزو تازه
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار مهرتان مانا | |
|
درود بر شما دوست هنرمند و فرهیخته سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما بزرگوار مهرتان مانا | |
|
درود بر شما بزرگوار مهرتان مانا | |
|
درود بر شما مهربانو مهرتان مانا | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس از مهر بیکران شما | |
|
درود برشما سید بزرگوار سپاس از مهرتان | |
|
درود برشما بزرگوار مهرتان همیشگی | |
|
درود مهربانو سپاس بیکران از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.