جمعه ۲ آذر
نبین ای آینه گل رنگی رخسار مستم را شعری از پژمان صفری
از دفتر آسمانی پر از غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۸۱۹۳۴
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب پژمان صفری
|
نبین ای آینه گل رنگی رخسار مستم را
که دارم میخورم چوب دل دنیا پرستم را
چه میدانستم اینکه در میان مهلکه تنها
تماشا می کنند از دور یاران شکستم را
گله از تو ندارم زندگی اما چه بی رحمی
گرفتی عاقبت هر چیز که دادی به دستم را
چه غیر از غم نصیبم کردی ای دنیا ، چه غیر از غم؟
منی که ریختم در زیر پایت هر چه هستم را
دلم تا آشیان هر که میشد می پرید از من
گسستی رشته های دوستی با هر که بستم را
به طبل آبرو می کوبی و گردن نمی گیری
کجا دفنش کنم نعش دل بی سرپرستم را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.