چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
کاغذ چشمم را می سپارم به خیال
می شوم یک نقاش
می کشم آدمی از جنس بهار
سبز
مثل هفت سین عید
قامتش سرو بلند
سایه اش جاری رود
صورت از ماه برین زیباتر
موجی از ساحل شب
روی آن ناز نگاه
می کشم دستش را
تن گلبرگ یاس
می کشم لاله سرخ
بر لب خندانش
می سپارم خود را به خیال این زن
می نوازد زیبا
زندگی را بی ساز
یک نفس می نوشد
همه اندوهت
می شود ساحل غم
سنگ صبور
می کشد بر آغوش
زشتی این دنیا
می دهد زیبایی
به من ناپیدا
می نویسم با عشق
نام او را مادر
مور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و احترام فراوان
سپاس از لطفتان | |
|
سلام
عرض ادب و احترام
سپاس گزارم | |
|
درود استاد گرامی
ممنون از لطف شما
سلامت باشید | |
|
سلام و عرض ادب بر بانوی گرامی
سپاس از لطف شما
سلامت باشید | |
|
سلام و احترام استاد گرامی
شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد باسعادت دختر رسالت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا س مبارک باد