جمعه ۲۵ آبان
نیستی شعری از محمدوریا جعفری (موج)
از دفتر کوی ما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۸۱۵۶۶
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محمدوریا جعفری (موج)
آخرین اشعار ناب محمدوریا جعفری (موج)
|
کام میزنم بر تن سیگار زود زود وتو نیستی...
بغض دارم وسیاه میشه روزگارم وتونیستی...
میجویم احوالتو وهمه عادی گویندتو نیستی...
من هم میگیرد دنبالت انگارنیستی که نیستی...
نخواهم غم فرداخورم،امروزی که تو نیستی...
غم را انگونه سر کشم وقتی غمگین نیستی...
بی وفا تو این قصه شروع کردی وتونیستی...
به پایان نخواهم رساند قصه ای راکه نیستی...
دیوانه شدم روانم پریش است وقتی نیستی...
چوب خط میکشم روزوشب های که نیستی...
اخرش میکشم قطره قطره خون را ازرگانم ...
روزی که موج نگاه کندو ببیند که تو نیستی...
موج....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.