دوشنبه ۲۸ آبان
عروس دشت شعری از سحر گودرزوند
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۸۱۳۴۱
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سحر گودرزوند
|
عروس دشتم
فردا که بیاید
بگو که بخت مرا در خون و عصیان ندیدهای
و پیراهن سفیدم را به گور نمیبرم
پیشانیام بلند
و رنج زنان قبیله
از سینهام سر نمیگیرد
سرزمینی از دلتنگیام
و هربار به شکل زنی با تو خوابیدهام
قسم به تبار کوچ
به لهجه ی سرخ لالهها
به شکنجهی موهایم در باد
این پوست را هرچه ورق میزنم
به بهار نمیرسد
شکوفه میشوم از مرگ
به پیراهنم دعا کن
که زندگی در چین دامنم
جا نمیشد
#سحر_گودرزوند
|
نقدها و نظرات
|
درود گرامی ممنونم از حضورتون | |
|
سلام شاعر گرامی ممنونم از توجهتون | |
|
مرسی مرسی | |
|
مرسی از حضورتون بزرگوارید | |
|
سپاسگزارم گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود