شنبه ۳ آذر
تعبیر خواب شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۸۱۳۰۰
بازدید : ۸۵۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
وقتی که با چشمان خودمست شرابم می کنی
رام نگاهت میشوم آهسته خوابم می کنی
با تیر مژگانت نزن خنجر به اعماق دلم
یک دم بیا آهسته رو داری خرابم می کنی
وقتی شدی ای نازنین رویای خواب هر شبم
هرگز نفهمیدیم چرا خورد و کبابم می کنی
دیدم شبی درخواب خودعشق تو جانم را گرفت
تعبیر خوابم درد شد، آری عذابم می کنی
ای ماهک زیبای من گو درجواب پرسشم
وصل تورا خواهم چرا از غصه آبم می کنی ؟؟
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ارادت استاد گرانقدر مهرتان را درود بزرگوار سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون شاعر ادیب پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت استاد گرانقدر ممنونم از لطفتون و سپاس از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمند پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر ممنونم از توجه تون بزرگوار پایدار باشید و سربلند 🌺🍃 ای ولوله عشق تو بر هر سر کویی روی تو ببرد از دل ما هر غم رویی 🍃🌺🍃🌺
بر هم نزند دست خزان بزم ریاحین گر باد به بستان برد از زلف تو بویی
#سعدی_شیرازی
| |
|
عرض ارادت شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز پایدار باشید و سربلند
ای ولوله عشق تو بر هر سر کویی روی تو ببرد از دل ما هر غم رویی
بر هم نزند دست خزان بزم ریاحین گر باد به بستان برد از زلف تو بویی
#سعدی_شیرازی 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر متشکرم از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمند پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود استاد گرانقدر متشکرم از توجه تون شاعر ادیب پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر
مهرتان را درود بزرگوار
سپاسگزارم از نگاه
همیشه زیبا و پرمهرتون
مهربانوی گرامی
پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست