سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ببخش ...

      شعری از

      علیرضا مسیحا

      از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۸۱۰۹۰
        بازدید : ۴۷۱   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا مسیحا

      مشت من پیش تو از لحظه ی اول وا بود
      تو چرا قصد نمودی که شوم رسوایت
      دیده ام قابل این حرف نبود اما من
      کردمش فرش قدمها و شدم شیدایت
      تو کمر بسته به رسوایی من اما من
      دوست دارم که شوم خاک کف پاهایت
      کیمیایی که از آن سنگ، جواهر می شد
      خاک کرده همه اکسیر من آن سیمایت
      گرچه تقصیر فراوان بود از جانب من اما دوست
      شده بیتاب دل از رنگ رخ مینایت
      دل من با همه ی خستگی اش خانه ی توست
      تو ببخشا که همین خانه شود مأوایت

      #علیرضا_مسیحا
      چهارشنبه 09/11/1398
      ساعت:21:30
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
      بسیار زیبا و عاشقانه بود
      و شاید هم عارفانه خندانک
      ابراهیم آروین
      پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸
      سلام
      زیباودلنشین‌است
      درود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
      سلام
      شاعر وادیب فرزانه
      هزاران
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سودابه طهماسبی
      پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۱
      درود بر شما گرامی
      ....... خندانک خندانک خندانک خندانک
      فروغ فرشیدفر
      پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳
      سلام ودرود🌹
      شعر زیبایی خواندم. قلمتان سبز .🌹🌹🌹🌹
      جسارتا" در مصرع آخر کلمه" این" اضافه نیست؟؟
      علیرضا مسیحا
      علیرضا مسیحا
      شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۸
      سلام و عرض ادب
      درست فرموده بودید
      تصحیح شد.
      ممنون خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      علی مزینانی عسکری
      جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷
      سلام و عرض ادب
      قطعه ی زیبایی سروده اید احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0