جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید بنی اسدی( شوریده کرمانی)
آخرین اشعار ناب حمید بنی اسدی( شوریده کرمانی)
|
سراغم را می گیری اگر !
نشانیم را قاصدک می داند
نامه هایم را او پست می کند
به کلبه ام
در مسیری
کنار گل های عشق
لب پرتگاه سکوت.
سراغم را می گیری اگر !
در گندم زاران
کنار برکه ی عشق
خیالم به پرواز است
به خواستگاری باران برای کویر.
سراغم را می گیری اگر !
پشت نقاب خوشحالی مخفی ام
با تبسمی دوخته به لبانم
غم ها در گذرند
هنر زندگی است
شاد زیستن .
حمید بنی اسدی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از توجهتون | |
|
سلام و سپاس زنده باشید | |
|
سلام متشکرم از لطفتان | |
|
سلام دوست گرانقدر محبت و لطفتان ارزشمند است | |
|
متشکرم برقرار باشید | |
|
سپاس از توجهتان برقرار باشید به مهر 🌹🍃 | |
|
سپاس و درود متقابل | |
|
ممنونم از توجهتان زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.