شنبه ۳ آذر
خواب شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۸۰۸۶۹
بازدید : ۶۵۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
می توان پرید
با همین بالها
مهم این است
که تا به کجا
می توان دل شد
می توان تپید
گل سرخ را اما
هرگز نباید چید
بالهایم کوچک اند
نمی روم دورتر
از شهر تو ای گُل
به آن سوی تر
می گذرد طوفان
می رسد فردا
و من با خیالت
خشکیده ام دَردا
نمی دهی گوش
تو به حرفهایم
و می سوزم من
با همه دردهایم
و ای کاش
نشوم بیدار
برسد در خواب
لحظه دیدار
برگهایت را
بگیرم در آغوش
شوم هم رنگ تو
تا ابد سبز پوش
در کُنامت
تا ابد مویه کُنم
حرف دل را
با تو یک سویه کُنم
بِرَهَم از بندت
گردم از دام تو آزاد
در طلب عشقت
نشوم عاشق مادرزاد
نشوم بردۀ تو
نکنی اسیرم دیگر
از شراب نگاهت
منکه سیرم دیگر
در خیال لب سُرخت
آنقدر مست شدم
که در حیرت خود
عاشق و هست شدم
در خلوت خواب
بگویم بیشتر برایت
بگویم که نمی آیم
دیگر به سرایت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.