يکشنبه ۴ آذر
ساعت ها و عقربه ها شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ شماره ثبت ۸۰۸۳۷
بازدید : ۳۲۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
نیمه های هر شب دوستت خواهم داشت
ای نیمه ی گمشده ی من !
کاش زمان یک عمر به عقب بر می گشت
آن وقت جفت می شدیم
جفتی که با دست هیچ زمانی از هم جدا نمی شدیم
و در کنار هم
ساعتها به عقربه ها می خندیدیم
و عقربه ها
عقربه ها چه بیهوده حرکت می کنند....
وقتی تو باشی زمان معنایی ندارد
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم استاد عزیز | |
|
درود بر شما گرامی | |
|
متشکرم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم از مهربانیتان درود بر شما و درود بر قاآنی بزرگ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.