پنجشنبه ۲۴ آبان
خورشیدِ زیبایی شعری از فرزاد نوبری
از دفتر سراب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۸۰۷۷۷
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرزاد نوبری
|
تو ای خورشیدِ زیبایی
که خاموشی نمی گیری
بِتاب هر دَم بر این خسته
دلم گیرد کمی آرام
از این ظلمِ به تن بسته
نمی خواهم پلیدی را
نمی خواهم بسوزم من در این زشتی
به که گویم ! چگونه من بفهمانم
ندارم طاقتی دیگر
نفس دیگر نمی آید
صدا خسته ،
تنم خسته ،
دلی خسته ،
کجا ماندی تو ای خورشیدِ سوزنده
تو آبم کن شَوم رودی در آبادی
رَوم هر جا دلم خواهد
نمی خواهم من این ظلمت
نمیخواهم شَوم پیری پُر از غفلت
تو آبم کن ، شَوم رودی
رَوم هرجا دلم خواهد
نمی خواهم دلم را در قفس بینم ...
فرزاد نوبری
|
نقدها و نظرات
|
۸ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.