يکشنبه ۴ آذر
مهتاب خاموش شعری از نوید شیروانی
از دفتر تابستان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱ شماره ثبت ۸۰۶۲۷
بازدید : ۳۱۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نوید شیروانی
|
تو نیستی و جاتو کجا پُر کنم
تو رفتی دقایق پُر از رفتنه
زمونه عجب بی وفایی شده
پر از رسم بیهوده دل کندنه
تو نیستی و اینجا فضا خالیِ
تو رفتی و دنیا ازم دور شد
سیاهی زده کل این عالم و
تو رفتی و چشم دلم کور شد
نگاه کن به دنیای در انتظار
بهار و روی شاخ و شونش بکار
برای دل تنگ رودخونه ها
برای غم مرگ گلها ببار
تو نیستی ستاره تو شب گم شده
تو رفتی و مهتاب خاموش شد
زمستون زده کل این عالم و
تو رفتی بهارم فراموش شد
نمیتونم این حس و مخفی کنم
شب و روز در انتظار تو ام
تا وقتی نیای عشق بی حاصلِ
تا وقتی نیای بی قرار تو ام
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
زنده باشید ای دوست . دلنشین عشق شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.