سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خون تو ریخت

      شعری از

      رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۸۰۴۶۰
        بازدید : ۳۱۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      مرثیه شهادت حاج قاسم سلیمانی 
      شاعر رسول چهارمحالی(ساقی )
      -------------------------------
      خون تو ریخت که چشمان ولی تر نشود
      باز بر نیزه سر سید و رهبر نشود
      خون تو ریخت به پای شرفت ای سردار 
      سر بابا به طبق همدم دختر نشود
      خون تو ریخت که در کوچه نبندد راهی
      پسری شاهد سیلی رخ مادر نشود
      خون تو ریخت که با کوچ شقایق دیگر
      طعنه و زخم زبان بر تن کوثر نشود
      خون تو ریخت به دریای جنون ای سردار 
      کوفه و شام دگر صحنه محشر نشود
      خون تو ریخت که در کشورمان تا به ابد
      جبهه ی جنگ پر از معبر و سنگر نشود
      خون تو ریخت که در خاک بلاد اسلام
      قاسم و اکبر و اصغر که پرپر نشود
      خون تو ریخت علمدار و سپهدار حرم
      روضه خوان داخل گودال که خواهر نشود
      سرخی پرچم تو از سفر کرب و بلاست
      که روی نیزه سر تشنه ی بی سر نشود
      خون تو ریخت که تا صبح ظهور مهدی
      هیچ کس هیچ کجا زار و مکدر نشود
      --------------------------
      شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۱۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف سالار شهیدان مدافع حرم
      دستمریزاد خندانک خندانک
      امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲
      با درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      جواد  رفیعی  (جواد)
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۴
      درودها خندانک خندانک خندانک
      بهروز دارابی
      يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۰
      درود ها 🌹🌹🌹🌹
      حمیدنوری(احمد)
      دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۵۷
      درود دوست شاعرم
      بسیارزیبا سروده ای دست مریزاد خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0