يکشنبه ۴ آذر
یک نگاه شعری از پویا ملکی (پویا)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۸۰۰۸۶
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر پویا ملکی (پویا)
آخرین اشعار ناب پویا ملکی (پویا)
|
دردسر دارم و خوب میدانم
که سردرد توام باز شده
گله ها در دل خود میبینم
و جهانی از غم
و صدایی کم سو، از ته چاهی
که درونم جاریست....
در درون دل پر تاب و تبم
زیر انبوه غم و خورده ی قلب
باز می یابم من، یک نگاه زیبا
یک نگاهی که برای دل من
یک جهان می ارزد....
یک نگاهی که اندازه ی آواز کبوتر زیباست
یک نگاهی عاری از حسرت و آه
یک نگاهی مثل یک دلِ سیر بغل
یک نگاهی چون عشق...
گر مرا میل به زیستن باشد
نه دلیلش غم هاست
نه جهانی که برایم تار است
من دلیلی دارم بهتر از این همه غم
پاک تر از هر چه که هست
یک نگاه هم کافیست
تا برایش بسرایم غزلی
بنوازم سازی و بسازم زندگی را
شاید این یک نگاه
در کنار همه ی آه و غمم
هیچ بیاید بنظر
لیک این یک نگاه
باعث این همه خوبیِ من است
باعث این لب شیرین سخن است
شادی یک من تنهاست
که از فرط نبود دلِ خوش
ذوق مرگ نگاهی شده است
که برایش کافیست......
#پویا
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از شما که منت گذاشتید و خوندید🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.