يکشنبه ۲۷ آبان
سكوت شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۱ شماره ثبت ۷۹۹۵
بازدید : ۱۱۲۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
سكوت كرده ام سكوت كرده ام سكوت
زمين خورده ام زمين خورده ام چه سخت!
دليري كه از پنجه سركشش
به آهي خموش ماند ه ام چه تلخ!
چو شيري به بندي كشيده در قفس
به موشي هراسان شدم چه بد!
كحايي تو اي روح سركشم؟
كجايي تو اي مهربانيم؟
سر از شور و عشق برداشتي
نگاهي بكن به هستي ام!
به پا خيز حماسه بيافرين
من اينجا انقلاب ميكنم!
به مشتي به سر لشگر بي كسي
به يكباره از ناي دل صدا كنم!
شعارم همه مهرباني و
نگاهم همه پر ز آرزو
براي تو ميخوانم اي صنم
برايت به عالم گله ميكنم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.