جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از بهروز دارابی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ شماره ثبت ۷۹۶۸۶
بازدید : ۳۰۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهروز دارابی
|
دلم تنگ است
برای لحظه های شاد
برای خنده های تو
برای شوق یک فریاد
برای صبح آن روزی که خورشیدش طلایی بود
برای آرزوهایی که رنگ کهربایی بود
تو می خندیدی و باران
صدای آشنایی داشت
هوای گفتگوهامان
چه بوی دلربایی داشت
خدا مست از ترحم بود
گناه آن روزها شاید
درون چاهی از دست زمان گم بود
حریم کودکان یک اخم بابا بود
صدای خنده ی مادر
پناه صبح فردا بود
چرا این روزهای تلخ
صدای گریه تکراریست
نگاه زندگی بر ما
نگاه سرد و اجباریست
دلم تنگ است برای زندگی کردن
برای شکر خوبی ها خدا را بندگی کردن
بهروز دارابی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مهربانوی شعر سپاسگزارم پیروز باشید 🙏🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
شاعرگرامی استاد عزیز نگاه شما زیباست پایدار و سرافراز باشید 🙏🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما استاد دزفولی عزیز شاعر توانمند سپاسگزارم پایدار و سرافراز باشید 🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
ارادت خاص شاعر عزیز جناب رنجبر سپاسگذارم از نگاهتان🙏🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیباقلم زدید