جمعه ۲ آذر
غم شعری از موسی حسین پور
از دفتر سیگار خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۹۶۱۹
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب موسی حسین پور
|
غم همین است
پیر میشوی
بی آنکه بدانی
تنهایی ات را درک میکنی
پیشانی ات چروک می افتد
هر از چند گاهی
سیگار میکشی
موهایت کم پشت میشود
خبر ازدواج ش را میشنوی
و
دیگر
خودت میدانی
میدانی
عشق و نرسیدن
عشق و حسرت
عشق و غم
عشق و هر چه میخواهی و نمی خواهی بدانی
با هم می آیند سراغت
و یک روز یک جا میبینی
رها شده ای
دیگر زندگی هر چه کند
حنایش رنگی ندارد
حتی او که رفته و یا آن که هنوز نیامده محو میشوند
تنها
ایستاده ای و تنها دلتنگی منتظری
دلتنگ خودت
انتظار برای یک آمدن و نرفتن
و
غم
همین است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.