جمعه ۲ آذر
شب ِ اضداد شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۸ شماره ثبت ۷۹۵۲۴
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
شب ِ اضداد
بعدِ تو دشت ِ شقایق را هجوم ِ باد برد
چون خزان، سرو و صنوبر را، تب ِ بیداد برد
تا پلاک و چفیه ات جا ماند ، پوتینت نماند
کوله و پوتین و راهت را سفیر ِ باد برد
پشت ِ خطِ خاکریز ِ حلقه ی ایثار و عشق
تیر باری ، حرف حق را ، از لب ِفریاد برد
قاب ِ عکست روی میخی مات و مبهوت و خموش
دید دنیا را، که ارزش را، چه زود از یاد برد
لا ی لای ِ مادرت در خواب ِ شیرین لحظه ماند
کوهسار ِ صبر دل را ، تیشه ی فرهاد برد
فرصت پرواز را، از حلقه ی رنگین کمان
زرق و برق ِ دانه های رنگی ِ صیاد برد
آفتاب ِ همزبانی ، لهجه ی امید داشت
صبح ِیکرنگ صداقت را، شب ِ اضداد برد
هان مبادا زیر ِ تل ِ خاک ، روزی بشنوی
پرچم بیداری ات را خواب ِ استبداد برد
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای استکی گرامی
ممنونم از لطف شما | |
|
سلام
ممنونم از گلهای زیبای شما لطف دارین | |
|
سلام آقای انصاری دزفولی
سپاسگزارم از حضور خوب شما | |
|
سلام خانم قارلقی عزیز
ممنونم شما محبت دارید | |
|
سلام آقای بدری
سپاسگزارم از لطف شما و امیدوارم قلمم مفید باشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی است
در وصف شهدای گلگون کفن این مرز و بوم
مبین مشکلات چامعه