سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    اشک مردها

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۷۹۵۲۰
      بازدید : ۴۸۴   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بار دیگر نیستی و نیمه شب بارانی است
    شاعری در خانه ی دلگیر خود زندانی است
    گفته بودم بی تو مرگِ من فرا خواهد رسید...
    باورم کن، مرگِ شاعر ها به این آسانی است
    شاعری شوریده باشی درکِ حالت ساده نیست
    بیت بیتِ شعر هایت قصه اش طولانی است
    گاه اگر ساکت نشستم بی تفاوت نیستم
    بار ها گفتم که اشکِ مردها پنهانی است
    اشک هایم گرچه پنهانی است اما بی گمان
    مثل دریایی شدم که تا ابد طوفانی است
     
    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۲
    غمگین و زیبا بود خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳
    سلام شاعروادیب گرامی
    قوالعاده زیبا بود
    خندانک خندانک
    درود برشما
    خندانک خندانک
    شعله(مریم.هزارجریبی)
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۸
    درود شاعر جوان
    سروده ی بسیار زیبایی بود
    مانا باشید
    اعظم قارلقی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۶
    درود جناب ملکی خندانک خندانک خندانک
    عنایت الله  ایرانمنش ( م تکخال )
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۵
    سلام و درود دوست عزیز بزرگوارم
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پیروز و سرافراز باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    شهرام مودب
    جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۲
    مرگِ شاعر ها به این آسانی است خندانک
    درودتان گرامی خندانک
    سیدبهاقزوینه
    سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
    درودبرشما .عالی
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0