دوشنبه ۵ آذر
یاد گرفته ام شعری از شادی کریمی
از دفتر آرزوها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۷۹۴۲۸
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب شادی کریمی
|
یاد گرفته ام
وقتی
رفته باشی،
قهوه درست کنم پشتِ پایت ،
پاییزِ رفتنت را تماشا کنم
شکست را بلد باشم ....
بسر میرسد این
شب گریه ی مغرور هم، بالاخره
من یاد گرفته ام
گم شدن و پیداشدن در این قافله را
دوباره و دوباره ،بلد باشم ...
یاد گرفته ام
بی کسی ام را
وجب کنم... بی تمنا !
در انجمادِ فصل خواهشت... بلرزم ،
خودمرا بپوشم
خودم را ببوسم ،
بغل بگیرم ، عاشق شوم ....
خودم را بشکنم ، سیلی بزنم ،
خودم را بمیرم ...
یاد گرفته ام عزیزم ، خودم را ...بلد باشم ....
در هُبوطم زانو بزنم ، سجده کنم ....
به گِل نشستن را بلد باشم ....
...فدای سرت !
من شاعرم ....
یاد گرفته ام
باختنِ همه ی این قافیه ها را
به عمری سکوت،
بلد باشم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.