دوشنبه ۵ آذر
با تو میشه شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۹ شماره ثبت ۷۹۳۳۰
بازدید : ۳۰۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
یه آسمون ستاره رو میشه توو چشمای تو دید
میشه یه جام پر شراب از سرخی لبات چشید
میشه یه عمر ترانه گفت از حالت نگاه تو
میشه یه شاهنامه سرود از قصه ی چشای تو
از تو همیشه میشه گفت با تو میشه همیشه موند
حکایت عشق تورو دوباره و دوباره خوند
با تو میشه بدون ترس به موج دریا دل سپرد
چه میشه هایی که نگو چه میشه هایی که نپرس
آرامش نگاه تو، مثلِ کویرِ بی صداست
طرح چشای ناز تو، تعبیرِ قدرت خداست
میخام که فریاد بزنم تو بهترینی واسه من
تو فاتح قلب منی میخام اسیر تو بشم
فاصله بین منو تو فرصت موندن نداره
تموم حرفا یه طرف چشای تو حرف نداره
میشه برات خاک بشم بشینم هرروز سر رات
تا بمونه روی تنم ردِ قشنگ قدمات
میشه برات ترانه شم تا تو بخونی قلبمو
تو شمع و من پروانه شم تا که بسوزونی منو
خاکستر این تنمو که سوخته از حرم نگات
اگر که قابل بدونی سرمه کنم پای چشات
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.