جمعه ۲ آذر
اهل قضاوت نیستم شعری از موسی حسین پور
از دفتر سیگار خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ شماره ثبت ۷۸۹۸۶
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب موسی حسین پور
|
اهل قضاوت نیستم
اما
چه چادر ها به سر
اما
چه فکر ها زیر سر
اهل قضاوت نیستم
اما
چه سرها به پایین
چه سودا ها به بالا
اهل قضاوت نیستم
اما
چه زبان ها که رنگین
چه دل ها که خاکستری
اهل قضاوت نیستم
اما
این چه سوالیست
که تو چادر را ترجیح میدهی یا روسری
اهل قضاوت نیستم اما
این چه سوالیست...
آنکه عفت دارد و حجب و حیا
آنکه دلش با خداست
با خداست
چه با روسری باشد
چه چادر
چه سر به زیر باشد
چه سر به بالا
چه پسر
چه دختر
اهل قضاوت نیستم
اما
من آن طور که تو می خواهی نیستم
اما چه کنم که تو همانی که من خواستم و نشد
هر کجا هستی باش
هر که را دوست داری دوست بدار
قدم بردار با قدمهایش
و بدان
عشق آن نیست که دیگران در تو بینند
عشق آن است که تو در دل داری
حال باز سوال م باش... .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.