يکشنبه ۲۷ آبان
بهشت اینجاست شعری از لیلا دهقانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۷۸۹۷۰
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب لیلا دهقانی
|
بهشت آن لحظه ای باشد، که مانم روی در رویت...
و گیری تنگ من را در میانِ دست و بازویت
نمی دانم کدامین مذهب است این لیک دارم من...
بسی ایمان به لامذهب ترین چشمانِ جادویت
مَرا هر روز ماهی نو تجلی می شود، زیرا...
تفاوت نیست بینِ ماهِ نو، با ماهِ ابرویت
نمی دانم چه سِحری کرد چشمانت که گشتم من...
پریشان خاطر و مجنون و لیلای سرِ کویت
تو بس باشی مَرا، دل کَندم از دنیا و از عقبی...
بهشت اینجاست، در آغوشِ اَمن و عنبیرین بویت
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار،سپاس🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم مانا باشید🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
سپاسگزارم فروغ بانوی عزیز🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.