يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی
آخرین اشعار ناب سید علیرضاهاشمی
|
من فقط می خوام که باشی غیر از این چیزی نمیخوام
اگه حتی تو بهشتم تو نباشی من نمی ام
من فقط میخوام که باشی تا که باشم عاشقونه
تا اقاقیا تو باغچه بزنه بازم جوونه
من فقط می خوام که باشی ، تا دلم تنها نمونه
تا که با لمس تن تو ، من بشم مست و دیوونه
من فقط میخوام که باشی ، تا ترانه رو لبامه
تا که از عشق تو گفتن ، کار روز ا و شبامه
من فقط میخوام که باشی ، آخه من عاشقت هستم
با یه بوسه از لب تو ، تا همیشه مست مستم .
من فقط می خوام که باشی ، جون من بسته به جونت
تا که این خونه ی سردم ، پر شه از عطر حضورت.
من فقط میخوام که باشی ، بی تو از من چی می مونه
منی که عشق تو واسم ، مثل مورفین توی خونه.
من فقط می خوام که باشی غیر از این چیزی نمیخوام
اگه حتی تو بهشتم تو نباشی من نمی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است