يکشنبه ۲۷ آبان
معنی شعر عاشقانه شعری از سید علیرضاهاشمی
از دفتر آبیِ روشنِ عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۲۵۴۵۶
بازدید : ۲۴۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی
آخرین اشعار ناب سید علیرضاهاشمی
|
من از روزی که چشمامو گرفتی
چشام جز واسه تو سویی نداره
همه دنیا رو با پاهام بگردم
مثل عطر تنت جایی نداره
دو تا دستاتو که دستام بگیره
همه دنیا رو تو دستام گرفتم
من هر باری که پژمردم نمردم
تو بودی با لب و بوست شکفتم
تو رو میشه همیشه عاشقانه
نگاهت کرد و یک جون دوباره
سرا پای وجودم رو بگیره
از اون چشم سیاه و پر ستاره
همیشه با تو حال من همینه
یه دیوونه که هر دیقه کمینه
بکاره بوسه هر دیقه رو لب هات
یه بیمارم من و درمانم اینه
یه حالی با تو دارم که نمیشه
بیارم تو کلام و تو ترانه
فقط اینو بدون بد جور میخوامت
تو ای معنی شعر عاشقانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما سیدبزرگوارجناب هاشمی
ترانه ی زیباودلنشینی بود
لطیف وبااحساس