دوشنبه ۵ آذر
دلیل آواز منی شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۷۸۶۳۰
بازدید : ۳۱۶ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
رنگ چشات رنگ شبه پوست تنت ابریشمه
اسم قشنگ و ناز تو زمزمه ی هر شبمه
موج موهاتو دوس دارم غرق نگاه تو منم
دستای گرمت عزیزم منو تا خورشید میبرن
لحظه دیدن چشات لحظه رویایی میشه
نمیدونی تو قلب من با تو چه غوغایی میشه
بهونه ی ترانه ای تویی صدای خوندنم
تو میدونی بند به تو نبودنامو بودنم
تو عشقمی تو جونمی بهونه میخای واسه چی
همه دنیام مال توعه اگه که مال من بشی
پرستوها به ذوق تو ازینجا کوچ نمیکنن
همه حواسشون تویی به من حسودی میکنن
شدی دلیل موندنم شدی تمومه خاستنم
زدی به دیوار دلم یه رنگ تازه واسه من
شراب شیراز منی کوک دلو ساز منی
مستی هر ثانیه و دلیل آواز منی
شب که بشه از آسمون واسه تنه لطیف یار
یه تیکه پارچه میبُرم ، طرح شب ستاره دار
با رگه جونم واسه تو تنپوشتو کوک میزنم
تا که بپوشی و بشی نزدیک تر از پوست تنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است