مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
در محضر شیطان!!!! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر ندائی از غیب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۷۸۴۵
بازدید : ۱۳۲۲ | نظرات : ۲۱
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
از محراب تا خانه وبازار گرفته، هوس باران است
از آدم تا خاتم و حوا در معرض شیطان است!
قدم به قدم شیوه های جدید،شاید هم تکراری
تنها گریز انسان اعوذ بالله من شیطان است
بارها گفتیم و پناه بردیم زیر چتر عشقش
لحظه ی به آغوش کشیدنش عین حرمان است
داغ آفتاب مهر پیشانی، سهم خوب رویان است
نگردد خاموش شمع جان سوز عاشقی
تا خدا و شیطان و انسان، رقم عشق بازان است
شرم و حیا، چشمان زیبای دل فریب
پرده دره شعور و، فهم و ایمان عاقلان است
به خود آ..(ملحق) شعرت بوی گُل گرفته این بار
آن گل کنار میزشعرت دست پروده شیطان است!!!
بداهه 2/8/2012 دانمارک-کوپنهاک
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.