جمعه ۲ آذر
کوله شعری از لیلا طیبی
از دفتر لیلایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۴:۰۸ شماره ثبت ۷۸۴۰۷
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب لیلا طیبی
|
#کوله:
وقتی کوله ات را میبندی
بر روی دوشم سنگینی میکند
کوله باری از غم
#لیلا_طیبی(رها)
#شعر_سپکو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود
هنرمندانه