چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا رستمیان (راموز)
آخرین اشعار ناب علیرضا رستمیان (راموز)
|
نعره هايش آشِناست
زاده ي ضجه هاي ديرين است
چشمان خوفناک خونينش
پر ز آتش ِ شراره هاي شهوانيست
سايه ي سرد و سنگينش
حاصل سکوت بغض آلود و خاموش است
پنجه هايش، تشنه به خون و خراش
مَحرم زخم هاي بي مرهم چرکين است
نه رحمي در چهره ي عاصي و غضب آلودش
و نه ذره اي وجدان در پيکر زشت و کريه اش
نفسش متعفن است و زهرآگين
زبانش مالامال توهين و تحقير است
قلب تاريک و بي مهرش
تشنه ي عِقاب و کين ورزيست
آرام نگيرد جز به انتقام
آري اين کودک مخلوق فطرت توست
اين همان شيطانيست که نطفه اش از جوهر توست
(راموز) - اردیبهشت 1391
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم. درود | |
|
تشکر از لطفتان. درود | |
|
ممنونم. پایندگی همپای همیشگیتان | |
|
بخشش و گذشت از صفات والای انسان است. به امید روزی که انتقام جویی از قلب هایمان زدوده شود. درود برشما | |
|
سلام و درود فراوان. تشکر از حسن نظرتان | |
|
درود بر شما استاد تن و زبان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید