تو نفس منی ، نگو نه ، نگو نه ، نگو نه
تو فرق میکنی با همه ، نگو نه ، نگو نه ، نگو نه
منکه یادم نمیره همه خوبی هاتو ، نگو میره
من که واست خوب بودم چیشده از یاد میره
خاطرات مرور کردم ، شایدم یادت بیاد
تو که واسه م میمردی الان بدت میاد
تو که واسه م بودی ، چیشده الان نیستی
که دلمو شکستی ، الان با کی هستی
خاطرات مرور کردم ، شایدم یادت بیاد
تو که واسه م میمردی الان بدت میاد
تو که واسه م بودی ، چیشده الان نیستی
که دلمو شکستی ، الان با کی هستی
تو که گفتی نمیری هیچوقت ، تو که میگفتی عاشقیم تا ابد
من که خاطراتو یادم نمیره ، نگو میره من عاشق توام تا ابد
خاطرات مرور کردم ، شایدم یادت بیاد
تو که واسه م میمردی الان بدت میاد
تو که واسه م بودی ، چیشده الان نیستی
که دلمو شکستی ، الان با کی هستی
خاطرات مرور کردم ، شایدم یادت بیاد
تو که واسه م میمردی الان بدت میاد
تو که واسه م بودی ، چیشده الان نیستی
که دلمو شکستی ، الان با کی هستی
شعر ( نگو نه ) از m.f
درود بر شما شاعر و استاد ارجمند حلول ماه مبارک ربيع الاول بر شما مبارک باد اميدوارم که واژه واژه ي شعرهايتان پر از شکوفه هاي بهاري باشد .، دلتون شاد و زندگي بر وفق مراد 🌹🌹💐💐🌹🌹💐💐🌹🌹
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.