يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی
آخرین اشعار ناب سید علیرضاهاشمی
|
چشمام گرفتارت شده خیره به چشماته
تو بازیِ با عشق تو این دل کیش و ماته
کم میارم واژه برای گفتن این حس
حس خوش وقتی که دستام توی دستاته.
هر باری که دیدم تو رو کل تنم لرزید
خواستم بگم دوسم دارم اما دلم ترسید
آخر یه روز لجبازی کردم با دل سادم
گفتم دوست دارم تو رو بی شک و بی تردید.
چی میدونی از قلبی که پیشت گرفتاره
دنیایی که بی بودنت رو این سر آواره
چشمایی که خسته نمیشن از تماشاتو
از این هوایی که همش عطر تو رو داره.
این شهر تمام کوچه هاش بوی تو رو میدن
تو حال عاشقی نبودم تا تو رو دیدم
دیدم اسیر عشقتم راه فراری نیست
دیدم که هر لحظه بهونه ی تو میگیرم
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی لطف دارید ممنون خوشحالم که پسندیدید🌷🌷🌷 | |
|
لطف دارید سپاس گزارم | |
|
لطف دارید همچنین درود بر شما🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
ترانه ی زیبایی است