جمعه ۲ آذر
دعای شب شعری از یحیی بزرگی پور
از دفتر قلم نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱ شماره ثبت ۷۷۸۴۰
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب یحیی بزرگی پور
|
در فراسوی سیاهی شب ، تاریکی بود
این چرخ گردون ذره ای ز باریکی بود
هرآن اجابت ز دعای نیک ، با یکی بود
نور عشق ز بنده آیدش و با نیکی بود
یحیی بزرگی
مهر ماه ۱۳۹۸
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.