جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه عباس زاده (ابدیت)
آخرین اشعار ناب فاطمه عباس زاده (ابدیت)
|
🌹
تو در بلند ترین نقطه ی دلم
جا خوش کرده ای
و سربلند از این فتح مقتدرانه،
پرچمی که تصویر چشمانت
روی آن حک شده را
به زمین قلبم میکوبی ♥️
تو با آن صدایت
توانایی آرام کردن
اقیانوس راهم داری
چه برسد به این ماهی کوچکی
که حل میشود در
آبی پیراهنت 🌊
میدانی
تورا باید یواشکی دوست داشت
دور از اطرافیانی
که هیچکدامشان
جای تورا برایم پر نمیکنند
بیایی
دستم رابگیری
و تمام جاده ی خوشبختی را
که انتهایش مشخص نیست
با من قدم بزنی
تو زیباترین راز دلی هستی
که دنیایم به خودش دیده 💫❤️
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما ممنونم از لطفتتون | |
|
زیبا خواندید و ممنون از شما | |
|
زیبا خواندید.. سپاس از شما | |
|
زیبا خواندید.. و ممنون از لطفتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احساس زیبایی داشت