يکشنبه ۴ آذر
خواب دیدم شعری از آراز نامی
از دفتر بانوی اردیبهشت نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۷۷۵۳۲
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب آراز نامی
|
خواب دیدم ......
تکه ابری بود تنها
در آسمان خدا
غریبی دنیارا حس کردا
میدید ابر هایی را مثل خود تنها
روزی در خلوتی خود به گریه افتاد
اشکهایش به آرامی به زمین افتاد
اشکهای ابر، زمین را تر کرده بود
خاک خشک را بارور کرده بود
از خاکه پیر و فرسوده
آمد بیرون، گلی زیبا، دل برده
تکه ابر وقتی گل را دید
به اتفاقی که افتاد خندید
اتفاق تلخ به شادی تبدیل شد
باعث خود فراموشی شد
خورشید که شاهد این رویداد بود
به باد دستور دادو باد،ابرهای غمگین را ربود
جان تازه ای بخشید به تکه ابرو گل و دلا.....
از خواب بیدار شدم
فهمیدم آن تکه ابر من بودم و آن گل تو بودیو، خورشیدم خدا
#آراز_نامی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیباست
تعبیرخورشیدبه رب جلیل بجاست؟