جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
رنگ چشمان خمارش سبز بود
مثل جنگلهای زیبای شمال
عاشقش بودم ولی هرگز ندید
رفت و دیدارش برایم شد محال
سالها در حسرتش بگذشت و رفت
قلبم از اندوه او سرشار بود
غرق تنهایی شدم در ماتمش
بین ما انگار صد دیوار بود
با خیالش روزهایم میگذشت
در فراقش قلب پاکم پیر شد
فکر میکردم فراموشش شدم
عاشقی از زندگانی سیر شد
آه اما بعد عمری دیدمش
او هنوزم دلبر و جذاب بود
با نگاهی باز شیدایش شدم
قلب من افتاده در مرداب بود
ماهی لب تشنه اش بودم ولی
سنگ زد بر تُنگ رویاهای من
بار دیگر او رهایم کرد و رفت
بیخیال از من و فرداهای من.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست من نوشتم بیخیال از من "وَ" فرداهای من= _ u _ _ _ u _ _ _ u _ باید طبق وزن باقی مصرع ها اینگونه درست بخوانید،سپاس | |
|
سلام ممنونم از لطف و همراهی شما از اینکه همراهان خوش قلبی چون شما دارم بسیار خرسندم | |
|
درود نازنینم همیشه زیباست تراوش احساستون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود