دایم پروکسی وُ نِت (درحالِ اتصال) است
بر گردنِ دقایق سنگین ترین وَبال است
گوشی شده ست یارِ غارِ تمامِ مردم
در عصرِ بی کسی ها ... انگشت به "قیل و قال" است
گلها مجازی اند وُ همصحبتان حجازی
زین ورطه جانِ سالم دربُردنی محال است
بوهای خوش پراکن آتش بیارِ میدان
آبِ نمک مهیّاست در حسرتِ بَلال است
دنیا سیاه بود و اینک سیه ترین است
چون (رویِ دیگِ رومی ) ست تویَش پُر از تَبال است
(آپ دِیت ) باش کافی ست دراین فضای مبهم
برزَعمِ خامِ هر دل (یک عشقِ بی مثال) است
آیفون و سامسونگ ، اَپِل ... مارکهای احترام ند
شخصیت و هویت (موبایل ، مال و منال) است
تلخ ست حقیقت آری ... تند است فلفلِ حق
شیرینیِ زَقوم بر اهلِ عذاب خیال است
گیف و لایک و ایموجی ... دلخوش کنان و ناجی
دراین میان ببین عُمر در معرضِ زوال است
دیگر(کتاب خواندن)افسانه ای ست کهنه
بَر زعمِ اکثریت ( آنلاین بودن) کمال است
صبح وُظهروُعصروُشب ... عاجلِ تبدارِ "وقت"
در موطنِ خودش هم غربت کشانِ حال است
بر چشم ها نشسته مَکثِ تمدنِ غور ...
سربندِ (موسمِ باد) بَستِ جَبینِ سال است