دوشنبه ۵ آذر
بیمار عشق شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۷۷۲۸۹
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
دلبرا از بی وفایی یکدمی پرهیز کن
خنجرعاشق کشی راکمتر از این تیز کن
چـند روزی بـا دل پـیر خـراباتی بساز
ازشراب ناب چشمانت مرا لبریز کن
با زبان خود بگو بامن که ای بیمارعشق
بوسه ای برگونه و لبهای شهد آمیز کن
کرده ای مُلک دلم ویرانه با نیروی عشق
گوشه چشمی بردل ویران آتش خیز کن
گرکنی با مستمندان مهربانی عیب نیست
من گدایم، مهر خود را دردلم سرریز کن
ازچه سازی با رقیبان و بسوزانی مرا
گوش دل برعاشق مجنون شور انگیز کن
گر تورا از عشق تاامشب نبوده حاصلی
پس تامل کرده و دل راشبی پرویز کن
#مجیدآبسالان
|
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
ممنونم از لطفتون
سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون
دوست عزیز و گرامی پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و گرامی پایدار باشید و سربلند :🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر ممنونم از لطف ومحبتتون عالی نگاه پرازمهرشماست دوست عزیز و ارجمندم پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعره گرانقدر
سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون
مهربانوی گرامی از شعر زیباتون لذت بردم پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعره گرانقدر ممنونم از لطفتون عالی نگاه پرازمهرشماست مهربانوی گرامی متشکرم از توجه تون بزرگوار 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر بزرگوار ممنونم از توجه تون دوست عزیز 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام ادب و احترام شاعر گرانقدر ممنونم از لطفتون سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمندم پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود