يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
آخرین اشعار ناب علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
|
ناله کن،ناله کن ای دل که وطن،بر باد است
دادگر،"بسته و زندانی" و دزد، آزاد است
"شاه دزدان" وطن،در حرم سلطانند
سهم غارت زده ها،کنج خراب آباد است
روضه خوانان وطن،شاد ز گریاندن ما
سهم ما گریه بر این روضه گه بیداد است
ناله کن ناله کن ای دل که در این آبادی
کدخدا با همه، جز مردم خود همزاد است
ناله کن میهن غمدیده!که از ثروت تو
حال بیگانه فقط خوب و خوش و آباد است
حاجت شیخ در آن شهر فرنگ است،ولی
حاجت مردم او نزد ضریحی خواب است
مذهب و راه علی،نام علی،عدل علی
در تب نائب ناحق علی بر باد است
کاروان! از سخن حق،غزل و قصه نساز
حق حلاج،در این شهر تب الحاد است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان بسیار زیبا وقشنگ سروده اید
احسنت درخت دانشتون پرثمر امین درپناحق باشید باخانواده
آمین