يکشنبه ۴ آذر
اندوه انسان شعری از علی شاهین خانیک
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۲۳:۲۳ شماره ثبت ۷۷۱۷۷
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علی شاهین خانیک
آخرین اشعار ناب علی شاهین خانیک
|
واژه ها مرز دارند
آسمان مرز دارد
اندوه آدمی اما نه !
آه ای سینه پر درد
از دستان تهی ام هیچ بر نمی آید...
که مرهمی بسازم بر آن کهنه زخم هایی که هر دم تازه اند
و بند آورم چشمه های درد را که هر آن می خروشند
ای آفتاب
اگر شب نیز بتابی!
در آسمان ظلمت آلود زمان
جز تیرگی فروغی نخواهد بود
سیل غم بی گمان به دشت فردا هم می رسد
و می بلعد هر دانه ای را که امید به زندگی دارد
کاش چاره ای بود
بر حال ما که چنین از تیر غم
بی سپر مانده ایم
افسوس که مرهمی نخواهیم ساخت...
فروغی نخواهد بود
و چاره ای نخواهیم داشت
ای دریغ
ای دریغ
بی سپر خواهیم ماند...
( علی شاهین خانیک)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود