رفتی ، منو از اول نخواستی ، گفتی فرق کردی ، منو با غریبه عوض کردی
رفتی ، منو دیگه نمیشناختی ، خطتتو عوض کردی ، منو راحت فراموش کردی
برو برو برو که دل ازت دلگیره
منم کسی میشم که همیشه ازت دلگیره
برو برو برو که دل ازت دلگیره
منم کسی میشم که همیشه ازت دلگیره
بگو دلت بدون من میگیره
نگو دلت جایی گیره
میدونی عشق دروغ نیست
با رفتنت کسی جا تو نمیگیره
ای وای به من دلم میخواست اون
اما توجه نکرد به من آه نخواست منو اون
برو برو برو که دل ازت دلگیره
منم کسی میشم که همیشه ازت دلگیره
برو برو برو که دل ازت دلگیره
منم کسی میشم که همیشه ازت دلگیره
شعر ( برو ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.