يکشنبه ۲۷ آبان
طلوع نیزه ها شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۷۶۹۲۴
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
آن روز طلوع نیزه ها را دیدم
خورشید به خون کربلا را دیدم
وقتی که هجوم کوفیان حتمی شد
بر دشت جنون خدا ،خدا را دیدم
می رفت برای خیمه ها آب آرد
دستان بریده و رها را دیدم
بوسید برادرش ،به حرف مادر
رگ های حسین (ع )سر جدا را دیدم
انگار خدا برای عشق آوردش
هنگامه ی صحرای بلا را دیدم
هفتاد و دو تن پرنده در خون خفتند
احرام شهیدان صفا را دیدم
بارید زمین بر غم طفلان حسین
اشک پری ومرغ هوا را دیدم
ای کاش زمین گردش خود بس می کرد
پاشیدن ذره، ذره ها را دیدم
آغوش خدا برای او، وا می شد
من حسرت هر شاه و گدا را دیدم
#نجمه_طوسی_تینا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
آیینی بسیار زیبا و شکوهی را هدیه آوردید
تاسوعای حسینی تسلیت التماس دعای فراوان