دوشنبه ۲۸ آبان
فتوای خودم شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۷۶۷۶۴
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
فتوای خودم
مینویسم همه شب از تو و رویای خودم
من که بی تابِ توٲم در دل و دنیای خودم
در خیالم به دلِ دشتِ شقایق رفتم
تا که آرام بگیرد دلِ تنهای خودم
آمدی رقص کُنان در پیِ گلهای قشنگ
مخملِ عشق کشیدم به سراپای خودم
مثل آهوی خُتن در دلِ فرشی خوش نقش
آمدم سوی تو با عشق و تمنّای خودم
دستِ من دورِ تو پیچید،... دلم بد لرزید
شده ای دلبرِ طنّاز و فریبای خودم
یک نفس غنچه ی لبهای تو را می چیدم
بوسه از عشق حلال است، به فتوای خودم
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی،سپاسگزارم | |
|
درود استاد گرامی،برقرار باشید | |
|
درودتان،سپاسگزارم بزرگوار،لطفتان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست