يکشنبه ۴ آذر
بگو سیــــــب، عکس می شویم شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۷۶۷۴۳
بازدید : ۳۳۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"بگو سیــــــب،
عکس می شویم"
انارِ دلمان
جوانه می زند
به وقت دلتنگی
کنارِ یک دوست
بگو سیــــب
سیب می شود
طرحِ لبخندمان
گل می دهد
پیچکِ نگاهمان
ما همه عکسیم
ساکت اما
پُر از حرف های نگفته
فقط یک دوست می داند
رازها در کجاها نهفته...
انارِ دلمان جوانه می زند
به وقتِ دلتنگی، کنارِ دوست
فقط یک دوست می داند
پیچکِ رازمان در کدامین سوست...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس گرانقدر گوارای نگاهتان ارجمند 🙏🍃💐💐💐 | |
|
سپاس از مهر حضورتان گرامی🍃💐💐💐 | |
|
درود و سپاس گرامی | |
|
سپاسگزارم گرامی درود بر شما🍃💐 | |
|
درود و سپاس گرامی نوش نگاهتان🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس گرامی ممنونم از حضور ارزشمندتان 🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود جناب فلاحی گرامی سپاس از نظر و حضورتان مانا باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سرشار از احساس