یه سایه از دور دیدم / فکر کردم تو رو دیدم
تو نیستی توی دیدم / اما تو فرض تو رو دیدم
یه سایه از دور دیدم / فکر کردم تو رو دیدم
تو نیستی توی دیدم / اما تو فرض تو رو دیدم
فرض یا اینکه خیال شد / میگفتی میمونی ولی اینکه نشد
این دوری منو راحت میکشد / تو که نمیفهمی بعدت چی میشد
تو که نمیفهمی / تو که نمیفهمی
تو که نمیفهمی / تو که نمیفهمی
عاشق که بودی / واسه من نبودی
دلربا که بودی / دل همه روبودی
هر جا که رفتی / به فکر من نبودی
تو قلب همه رفتی / مثل من تنها نبودی
عاشق که بودی / واسه من نبودی
دلربا که بودی / دل همه روبودی
هر جا که رفتی / به فکر من نبودی
تو قلب همه رفتی / مثل من تنها نبودی
چشمام کم سو شده / فقط به خاطر تو شده
از بس چشمام منتظرت شده / دیدنت توی سراب شده
میدونی خاطرات نمیره از سرم / تو که نمیفهمی چی اومده بعدت به سرم
دیگه زندگی بعد تو نیست تو سرم / فکر مردن بعد از تو اومده تو سرم
عاشق که بودی / واسه من نبودی
دلربا که بودی / دل همه روبودی
هر جا که رفتی / به فکر من نبودی
تو قلب همه رفتی / مثل من تنها نبودی
عاشق که بودی / واسه من نبودی
دلربا که بودی / دل همه روبودی
هر جا که رفتی / به فکر من نبودی
تو قلب همه رفتی / مثل من تنها نبودی
شعر ( تنها نبودی ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.