شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
ورودیه ماه غم ارباب
بوی ماه محرم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
---------------------------------
گوش بکنید داره میاد ،بوی ماه محرم
بیرق و پرچم و علم ،سوی ماه محرم
سینه زن ها گریه کن ها،ماه غم حسینه
دل و بدید به روضه ها ،توی ماه محرم
به مادری به سر زنان ،نوحه گر غم حسین
میگه بُنَّی یا حسین ،آ بروی ماه محرم
منادی از عرش می خونه،حَیِّ علی العزا به پا
نسیم پرچم می وزه ،رو به روی ماه محرم
مهدی صاحب الزمان ،گریه کن بزم عزا
مستم کن از جام وَلا ،از سبوی ماه محرم
تشنه عشق تو حسین،مست نوای روضه ام
یکساله من منتظرم ،در آرزوی ماه محرم
---------------------------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
از روضه ی تو جام بلا می خواهم
احوال مناجات و دعا می خواهم
با لطف و عنایات گل یاس نَبّی
در ماه غمت حزن و بکا می خواهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آييني هاي بسيار زيبا و شورانگيز بودند
دستمريزاد