يکشنبه ۲۷ آبان
علی ع شعری از مهدی زکی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۷۶۳۸۵
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی زکی زاده
|
اسوه یِ مردان علی(ع)،تصویرِ ایمان مرتضی ست
آشنا با راهِ حق ،در خطِّ قرآن مرتضی ست
می برد بردوشِ خود نان یتیمان نیمه شب
یاورِ درماندگان،یارِ ضعیفان مرتضی ست
جلوه یِ ایثار وعشق است و وفاداری به عهد
پایدار از جان و دل برعهد و پیمان مرتضی ست
وقتی آدم از بهشت آرزوها رانده شد
گفت:بی شک برزمین هم عطر رضوان، مرتضی ست
برلبش گلخنده جاری،ابرِچشمش شبنمی
حس و حالِ آفتابِ زیرِ باران ، مرتضی ست
لافتی الا علی ،لا سیف الا ذوالفقار
ساحلِ آرامش و دریایِ طوفان مرتضی ست
اهل سنت را رفیق و مقتدایِ شیعیان
همسرِ بانویِ عالم ،شاهِ مردان مرتضی ست
جنگِ بینِ حقّ و باطل قصه یِ دیرینه ایست
موردِ تکریمِ حق و حق پرستان ، مرتضی ست
می توان سنجید با او عدل و ایمان را عیار
درقضاوت هایِ ما شاهینِ میزان، مرتضی ست
درمدارِشیرمردی همچوخورشید احمد(ص) و...
روشن از نورِ محمد(ص)،ماهِ تابان ... مرتضی ست
مهدی زکی زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان درودتان باد بانو.ملتمس دعای عاقبت بخیریتانم | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان سپاس از نگاه زیباتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
موفق و مید باشید الهی.انشاالله بتوانم خدمت کنم | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان الله نگهدارتان باد | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
|
سپاس از حسن توجه و بذل عنایتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عید غدیر مبارک