خاص باش
فقط عشق من باش
خاص باش
تو مال من باش
دوست ، دارم
همونی ، که میخوام
عشقم ، دلم میخوادت ، مگه ، دل میده از دست
عشقم ، نمیدم ، از ، دستت
دوست ، دارم همیشه ، عشقم ، میمونی
آره ، واسم بشی همونی که ، آرزومی
خاص باش
فقط عشق من باش
خاص باش
تو مال من باش
دوست ، دارم
همونی ، که میخوام
عشقم ، دلم میخوادت ، مگه ، دل میده از دست
عشقم ، نمیدم ، از ، دستت
دوست ، دارم همیشه ، عشقم ، میمونی
آره ، واسم بشی همونی که ، آرزومی
شعر ( خاص باش ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.